اکتیویتور آلوئه ورا

آلوئه اکتیویتور Aloe Activtor

دارای ژل آلوئه ورا ٬عنصر حیاتی و اصلی بازسازی سلول های پوست و مرطوب کننده های قوی متشکل از آنزیم ها ٬ اسیدهای آمینه و پلی ساکاریدها ٬ آلانتونین این فعال کننده مایعی مناسب جهت استفاده به همراه ماسک پودری است

ارسال رایگان
شهرستان 1 تا 3 روز کاری/تهران یکروزه
موجود در انبار
343
CC: 0.067
قیمت: ۴۱۱,۸۰۰ تومان
۳۷۰,۶۲۰ تومان

آلوئه اکتیویتور حاوی ژل آلوئه ورا، عنصر حیاتی و اصلی بازسازی سلول های پوست و مرطوب کننده های قوی متشکل از آنزیم ها، اسیدهای آمینه و پلی ساکاریدها و آلانتونین می باشد. این فعال کننده مایعی مناسب جهت استفاده به همراه ماسک پودری است، سلول های مرده پوست توسط این ماسک از سطح پوست جدا شده و به سلول های جدید پوست طراوت، شادابی و درخشش خاصی می بخشد. این محصول چند منظوره باعث طراوت و شادابی پوست و پاک شدن آلودگی ها از سطح پوست و رفع چین و چروک می شود. آلانتونین و بابونه کمک به بهبود وضعیت و جوانسازی پوست می کنند و دارای تأثیر سریع و ماندگار برای حفظ زیبایی و طراوت پوست، استحکام و افزایش قدرت ارتجاعی پوست بوده و پاک کننده و سفید کننده پوست می باشند.

اکتیویتور

این فعال کننده مایعی مناسب جهت استفاده به همراه ماسک پودری است، سلول های مرده پوست توسط این ماسک از سطح پوست جدا شده و به سلول های جدید پوست طراوت، شادابی و درخشش خاصی می بخشد. این محصول چند منظوره باعث طراوت و شادابی پوست و پاک شدن آلودگی ها از سطح پوست و رفع چین و چروک می شود.

اکتیویتور

آلانتونین و بابونه کمک به بهبود وضعیت و جوانسازی پوست می کنند و دارای تأثیر سریع و ماندگار برای حفظ زیبایی و طراوت پوست، استحکام و افزایش قدرت ارتجاعی پوست بوده و پاک کننده و سفید کننده پوست می باشند.

اکتیویتور

آلوئه اکتیویتور محصولی چند کاره است. این محصول اگرچه به عنوان مکمل رژیم آلوئه فلور دو ژوانس به شمار می رود، اما خود، تاثیر زیادی از جنبه های مختلف دارد و از جمله پاک کننده و شاداب کننده ای بسیار عالی است. فقط کافی است این محصول را با دستمالی پنبه ای به آرامی بر روی تمام صورت و گردن تان بکشید.

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند