تصویر روغن لیمو

روغن لیمو

لیموی فوراور قرنها است که لیمو در سراسر دنیا به عنوان یکی از مرکبات بسیار خوشبو که خاصیت پاکسازی و زیباسازی پوست را دارد مورد استفاده قرار میگیرد. محصول لیموی مورد استفاده این شرکت، در ایالات متحده آمریکا کشت و برداشت میشود و روزهای متوالی در هوای مناسب نگهداری میشود تا میوهی لیمو کاملا رسیده گردد. وقتی میوه کاملا رسید، آبدار شده و بالاترین کیفیت لازم را به آن گرفته میشود. شرکت ِدست میآورد و روغن حیاتی فوراور لیوینگ، خالص ترین روغن لیموی موجود در طبیعت را تهیه میکند تا با مصرف این محصول، سیستم ایمنی بدن شما تقویت گردد و سیستم گوارشی شما در سلامت کامل بماند.

شهرستان 1 تا 3 روز کاری/تهران یکروزه
موجود در انبار
507
CC: 0.066
قیمت: ۵۳۹,۶۰۰ تومان
۴۸۵,۶۴۰ تومان

قرنهاست که لیمو در سراسر دنیا به عنوان یکی از مرکبات بسیار خوشبو که خاصیت پاکسازی و زیباسازی پوست را دارد مورد استفاده قرار میگیرد. محصول لیموی مورد استفاده این شرکت، در ایالات متحده آمریکا کشت و برداشت میشود و روزهای متوالی در هوای مناسب نگهداری میشود تا میوهی لیمو کاملا رسیده گردد. وقتی میوه کاملا رسید، آبدار شده و بالاترین کیفیت لازم را به  آن گرفته میشود. شرکت دست میاورد و روغن حیاتی فوراور لیوینگ، خالص ترین روغن لیموی موجود در طبیعت را تهیه میکند تا با مصرف این محصول، سیستم ایمنی بدن شما تقویت گردد و سیستم گوارشی شما در سلامت کامل بماند.

Essential-Oils-Lemon

برای روغن های ضروری لیمو FOREVER ™ ، لیموها را کشت می کنند تا کاملاً رسیده شوند و سپس با دست برداشت می شوند. روغن های موجود در لیمو در پوست میوه است. با ما، مواد با ارزش از طریق فشار دادن ملایم آزاد می شوند. با کمک سانتریفیوژ، روغن استخراج شده از اجزای جامد جدا می شود.

Essential-Oils-Lemon

  • کشت و برداشت این محصول تماما در ایالات متحده انجام میشود.
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • بهبود خستگی و سردرد
  • کاهش استرس و ایجاد امکان خواب سالم
  • بهبود مشکلات پوست 

Essential-Oils-Lemon

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند