تصویر روغن معطر ات ایز

روغن معطر ات ایز Essential Oils - At Ease

روغن حیاتی آرامش فوراور کاملا ِروغن آسودگی فوراور از روغن های گیاهی دستچین شده به دست آمده است تا بتواند بهترین نتیجه را به شما ارائه دهد. این محصول از بهترین منابع در سراسر جهان گردآوری شده، و هر یک از ترکیبات آن برای دارا بودن بالاترین قدرت و کارایی ترکیبی به صورت علمی انتخاب شده است. روغن آسودگی فوراور خالص تهیه شده ِاز مجموعه ای از روغن های گیاهی است که این گیاهان در سراسر دنیا، از جمله در فرانسه، روسیه، چین، آمریکا، مصر و اسپانیا رشد می کنند.

ارسال رایگان
شهرستان 1 تا 3 روز کاری/تهران یکروزه
موجود در انبار
509
CC: 0.111
قیمت: ۹۱۵,۹۰۰ تومان
۸۲۴,۳۱۰ تومان

روغن حیاتی آرامش فوراور کاملا ِروغن آسودگی فوراور از روغن های گیاهی دستچین شده به دست آمده است تا بتواند بهترین نتیجه را به شما ارائه دهد. این محصول از بهترین منابع در سراسر جهان گردآوری شده، و هر یک از ترکیبات آن برای دارا بودن بالاترین قدرت و کارایی ترکیبی به صورت علمی انتخاب شده است. روغن آسودگی فوراور خالص تهیه شده از مجموعه ای از روغن های گیاهی است که این گیاهان در سراسر دنیا، از جمله در فرانسه، روسیه، چین، آمریکا، مصر و اسپانیا رشد می کنند.

روغن معطر

  • حاوی روغن انگور خالص:که فقط در شمال غرب و جنوب ایالات متحده قابل رویش است و برخی بومیان از خواص روغن دانه این گیاه به عنوان درمان استفاده میکنند. متیل سالیسیلات این گیاه به قدرت نرم کنندگی و گرمازایی هنگام ماساژ کمک بسزایی میکند.
  • اسطوخودوس طبیعی: خواص آرامش بخش فوق العاده بالا، بهبود سردرد های میگرنی 
  • روغن اکالیپتوس و گشنیز: بهبود درد های عضلانی، رفع خستگی، رفع سردرد و بهبود مشکلات پوستی 
  • صمغ کندر: ماده ای خوشبو که علاوه بر فواید بسیار، دارای بوی بسیار مطبوعی است.
  • رزماری: بهبود التهابات پوستی، آرامش بخش، بهبود سردرد های میگرنی و کاهش استرس
  • بابونه، نعنا، ریحان و گیاه مرزنگوش: پونه کوهی در ترکیب با نعنای طبیعی و بابونه در رفع علائم سردرد، خستگی و استرس هنگام ماساژ بسیار معروف است.

روغن معطر

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند