تصویر روغن

روغن Forever Essential Oils Defense - روغن معطر دیفنس

روغن های حیاتی محافظ فوراور هر یک از روغنهای حیاتی فوراور لیوینگ، ترکیبی از چندین روغن است که با دقت فراوان انتخاب و دستچین شدهاند تا بیشترین نتیجه و خواص را در بر داشته باشند. موجود در تمام دنیا ِاین روغنها که از بهترین منابع گردآوری میشوند، بر مبنای روشی کاملا علمی انتخاب و ترکیب شده تا این ترکیب بتواند بیشترین بهره وری و کارایی را داشته باشد. روغن محافظ فوراور لیوینگ، روغنهایی گیاهی و کاملا خالص هستند که از بهترین منابع از سراسر دنیا، از جمله هند، نپال، سومالی، ایالات متحده آمریکا، ماداگاسکار و مجارستان گردآوری شده اند

ارسال رایگان
شهرستان 1 تا 3 روز کاری/تهران یکروزه
موجود در انبار
510
CC: 0.129
قیمت: ۱,۰۶۵,۰۰۰ تومان
۹۵۸,۵۰۰ تومان

روغن های حیاتی محافظ فوراور هر یک از روغنهای حیاتی فوراور لیوینگ، ترکیبی از چندین روغن است که با دقت فراوان انتخاب و دستچین شدهاند تا بیشترین نتیجه و خواص را در بر داشته باشند. موجود در تمام دنیا این روغنها که از بهترین منابع گردآوری میشوند، بر مبنای روشی کاملا علمی انتخاب و ترکیب شده تا این ترکیب بتواند بیشترین بهره وری و کارایی را داشته باشد. روغن محافظ فوراور لیوینگ، روغنهایی گیاهی و کاملا خالص هستند که از بهترین منابع از سراسر دنیا، از جمله هند، نپال، سومالی، ایالات متحده آمریکا، ماداگاسکار و مجارستان گردآوری شده اند.

Oils-Defense

انتشار روغنهای اساسی با توزیع مولکول های روغن ضروری در هوا ، یک غبار معطر ایجاد می کند تا محیط شما را با مزایای قدرتمند رایحه درمانی تزریق کند. به دنبال دیفیوزر باشید که با استفاده از هوای خنک روغن ها را از بین ببرد یا روغن های موجود در آب را پخش کند. قرار گرفتن روغنهای اساسی خالص در معرض حرارت می تواند بر ترکیب شیمیایی آنها تأثیر منفی بگذارد و از اثر کمتری برخوردار شوند. در روش دیگر روغن ها را می توان به یک کاسه باز با آب یا بدون آب اضافه کرد، روی پارچه قرار داده و به خشک کن اضافه کرد تا رایحه را به لباس تزریق کند، یا به یک بطری اسپری با آب اضافه کرده و در تمام خانه شما اسپری شود.

  • رایحه ای گرم ، تند و شیرین
  • ساخته شده با روغن های طبیعی و خالص 

Essential-Oils

Forever Essential Oils Defense از بهترین طبیعت برای بیدار کردن حواس خود با مواد خالص و قدرتمند استفاده می کند.

Oils-Defense

  • روغن جوانه میخک: بهبود جای زخم، التیام بخش و حاوی انواع ویتامین های محافظتی
  • عصاره نارنج: بهبود مشکلات پوستی، حاوی انواع ویتامین ها و آنتی اکسیدان های قوی
  • ورق های دارچین: جوانسازی پوست، تقویت سیستم ایمنی و ضد التهاب طبیعی
  • رزماری و اکالیپتوس: بهبود سردرد های میگرنی و کاهش استرس به همراه خواص آنتی اکسیدانی بالا
  • درخت عرعر: آرام بخش، ضد لک و بهبود دهنده خشک پوست
  • صمغ کندر: ماده ای خوشبو که علاوه بر فواید بسیار، دارای بوی بسیار مطبوعی است.
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند