برای رهایی از آلزایمر به چه نکاتی توجه کنید

برای رهایی از آلزایمر به چه نکاتی توجه کنید

آلزایمر یک بیماری ترسناک و کاملا خطرناک است که در میانسالی رخ می دهد. اما علت های گوناگونی می تواند داشته باشد که آنها را بررسی می کنیم و راه کارهایی برای پیشگیری از آلزایمر معرفی می کنیم.

بیمـاری آلزایمـر یـک نـوع اختـلال عملکـرد مغـز اسـت کـه به تدریج حافظه و توانایی‌هـای ذهنی دیگــر ماننــد تفکــر، استدلال و قضاوت فرد را تحـت تأثیر قرار می‌دهـد.

اين بيماري شايع‌ترين نوع بيماري دمانس يا فرسايش مغز است. بیماری آلزایمر به مغز آسیب می‌‌رساند. این بیماری باعث از دست رفتن تدریجی و مداوم مغز مي‌شود و می ‌تواند بر روی صحبت کردن، فکر کردن و انجام فعالیت های روزانه تأثیر بگذارد. 

آلزایمر چگونه فعالیت روزانه ما را مختل می‌کند؟

آلزایمر به صورت آهسته و پیوسته تمام فعالیت روزانه ما را درگیر می‌کند به طوریکه فراموش می‌کنیم کارهای روزانه مانند آشپزی و طرز درست لباس پوشیدن را انجام دهیم. گاهی در مدت کوتاهی اسم عزیزانمان را هم فراموش می‌کنیم. آلزایمر گاهی به بیماری کشنده و خطرناک یاد نمی شود ولی به نظر بیشتر متخصص یک بیماری کشنده است به طوریکه بیماران آلزایمری در پیشرفت بیماری  حتی بلع غذا و عمل جویدن را فراموش می‌کنند و خفگی رخ می‌دهد.

بیماری آلزایمر

چه فعالیتی‌هایی از پیشرفت آلزایمر جلوگیری می‌کند؟

اگر اول بیماری هستید و هنوز بیماری پیشرفت نکرده است می‌توانید با انجام کارهایی که هر کدام آن را توضیح می‌دهیم از مبتلا شدن به آلزایمر جلوگیری کنید.

فعالیت بدنی

اگر ورزش کردن را حتی پیاده روی را در برنامه روزانه خود قرار دهید و آن را به صورت پیوسته انجام دهید به بیمار کمک می کند تا قدرت ماهیچه خود را حفظ کند و از روند پیشروی بیماری کاسته شود.فعالیت هایی مانند:باغبانی، پیاده روی، شنا کردن، دوچرخه سواری را در برنامه روزانه خود قرار دهید.

ورزش

کمبود خواب روزانه

بدن انسان هم نیازمند یک شارژ می باشد که از طریق خواب روزانه دریافت می کند. 8 ساعت خواب نیازمند است تا به فعالیت روزانه خود برگردد. اگر مغز انسان دچار کمبود خواب شود سلول‌های خود را قربانی می‌کند پس به ساعات خواب خود توجه کنید تا دچار آلزایمر نشوید.

خواب روزانه

تغذیه و خوردن ویتامین

رژیم غذایی در پیشگیری از آلزایمر موثر است کسانی که به سبزیجات اهمیت می‌دهند و میوه‌های تازه را در برنامه غذایی خود جای می‌دهند ویتامین‌های مهم را نیز در دریافت می‌کنند. مغز برای ادامه دادن فعالیت خود از ویتامین‌های گروه B تغذیه می‌کند.

تغذیه

شرکت فور اور برای کمبود ویتامین ها و مواد معدنی مکمل هایی را تولید کرده است که با استفاده از آنها می توانید کمبود ویتامین  را جبران کنید. شرکت فور اور با استفاده از عسل و آلوئه ورا مکمل های تغذیه با کیفیت عالی تولید کرده است که با مصرف آنها از آلزایمر جلوگیری کنید.

 

جینگو پلاس :

 این تقویت کننده مغز به شما در تمرکز و مبارزه با خستگی کمک می کند.مکمل غذایی جینکوپلاس با استفاده از این محصول، خلاقیت خود را شکوفا کنید.قدمت این محصول منحصر به فرد برای تقویت حافظهForever Ginkgo به هزاران سال قبل باز می گرددترکیبی بی نظیر از 4 گونه گیاه بی نظیر است.

فوراور دیلی:

با استفاده از تکنولوژی پیشرفته این AOS Complex مولتی ویتامین قدرتمند، پیشرفته ترین سیستم موجود برای تامین ویتامین بدن را در اختیار شما قرار می دهد.فرمول اختصاصی ما حاوی یک ترکیب کاملا متعادل ازمواد مغذی است که شامل نیازهای روزانه به ویتامین  0ها و مواد معدنی ضروری بدن می باشد. این محصول انقلابی در میان مکمل های غذایی برای بهبود سیستم  ماده مغذی و بسیار ۵۵ایمنی بدن است که دارای  نوع میوه جات و ۲۰مفید برای بدن است و ترکیبی از سبزیجات خاص است.

جیگو پلاس

جیگو پلاس

فوراوردیلی

فوراور دیلی

نظر خود را بنویسید