محصولات ترکیبی فوراور

بسته های ترکیبی

بسته های ترکیبی

پیشگیری بهتر از درمان

بسته های ترکیبی

سلامتی اولین و مهم ترین موضوعی است که باید به آن توجه شود.

امروزه با توجه به تغذیه نامناسبی که به علت کمبود زمان کافی برای تهیه غذای سالم داریم علاوه بر عدم فعالیت جسمانی لازم،

زمینه های زندگی ناسالم را فراهم کرده است. کمبود ویتامین های لازم مواد مغذی در اکثر وعده های غذایی ما بصورت مشهود وجود دارد. از این روی توجه به سلامتی جسم و روح نیاز روز افزون خود را نشان میدهد.

فوراور گرین نماینده شرکت فوراور لیوینگ آمریکا در ایران

یکی از تخصص های شرکت فوراور لیوینگ، شناخت آلوئه ورا و استفاده آن در محصولات خود است. در واقع ما خود را به عنوان متخصصان آلوئه ورا می شناسیم. یکی از تخصص های شرکت فوراور، شناخت آلوئه ورا و استفاده آن در خود است. در واقع ما خود را به عنوان متخصصان آلوئه ورا می شناسیم. ما مفتخریم که بزرگترین تولید کننده آلوورا و محصولات بر پایه آلوئه ورا در جهان هستیم. از آنجا که ماعاشق آلوئه ورا هستیم، ما 50 میلیون گیاه آلوئه ورا را با اندکی تفاوت پروش داده و تولید می کنیم. بر خلاف رقبای ما که از تجهیزات بزرگ استفاده می کنند، آلوئه ورای تولید شده در شرکت ما به صورت دستی کاشته و برداشت شده و در عرض چند ساعت ژل گیاهی درون آن استخراج میشود و طی این فرآیند، خالص ترین و تازه ترین آلوئه ورای در طبیعت را برای شما به ارمغان می آورد. محصولات ما که همگی بر پایه آلوئه ورا هستند، اولین محصولیاست که مهر تایید شورای علمی بین المللی برای خلوص و محتوا را دریافت کرده است. این تنها چند دلیل است که ما خود را شرکت آلوئه ورا می نامیم!

بسته های ترکیبی

ظاهری بهترو حس بهتری داشته باشید

مواد اولیه قدرتمند این شرکت تمام نیرو و توان خود را به منظور یافتن بهترین منابع طبیعی برای سلامت و زیبایی به کار گرفته است تا بتواند این محصولات قدرتمند را در سرتاسر جهان به اشتراک بگذارد. محصولات آلوئه ورای این شرکت دارای اولین تاییدیه از نهاد تخصصی/علمی در زمینه محصولات آلوئه ورا برای دارا بودن درجه غلظت و خلوص محصولات است. در این شرکت، با استفاده از عصاره خالص آلوئه ورا و ترکیب آن با مواد علمی و طبیعی پیشرفته، خواص این محصول را چندین برابر کرده ایم. تطبیق پذیری آلوئه ورا به این معنی است که این ماده می تواند با دیگر مواد مختلف ترکیب شده و در زمینه های بسیاری برای سلامت و زیبایی خانواده ها به آنها کمک کند.

بسته های ترکیبی

متخصصین و دانشمندان کمپانی فوراور لیوینگ امریکا با قرار دادن برخی از محصولات و مکمل های بی نظیر کمپانی در کنار هم پکیج های مختلفی را با بالا ترین کیفیت

به عنوان بسته های سلامتی جهت پیشگیری و بهبود بیماری های مختلف پیشنهاد می نمایند.

استفاده از محصولات و پکیج های سلامتی فوراور در موارد زیر به شما کمک خواهند کرد:

  • سم زدایی پاکسازی بدن
  • پیشگیری از بیماری های پوستی و داخلی بدن
  • کمک به بهبود بیماری های گوارشی، پوستی و موارد دیگر
  • تکمیل ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز

  • پس از چند دهه فعالیت کمپانی فوراور لیوینگ و گسترش در سراسر جهان، همچنین توانسته مجوز ها و استاندارد هایی از سازمان های مختلف در جهت تایید سلامت و کیفیت محصولات گیاهی و طبیعی را نیز دریافت نموده و در سابقه ی خود درج نماید.

 

نظر خود را بنویسید