جعبه محصولات لاغری فوراور لیوینگ

پکیج لاغری ژل آلوورا Clean 9 Choco inner pack

با بسته ی کلین ناین، سفر 9 روزه ی خود را به سمت لاغری و سلامتی شروع کنید. برنامه پاکسازی تغذیه ای نه روزه که به راحتی ادامه میابد، با تمام موادی مغذی که برای تناسب اندام احتیاج دارید.

ارسال رایگان
شهرستان 1 تا 3 روز کاری/تهران یکروزه
548
CC: 0.598
قیمت: ۴,۷۹۹,۶۰۰ تومان
۴,۳۱۹,۶۴۰ تومان

پکیج لاغری فوراور

یک برنامه ی رژیمی، زمانی به کاهش چربی و کربوهیدرات کمک می کند که نه تنها باعث کاهش وزن شود، بلکه قند خون، کلسترول و تری گلیسرید بدن را در سطح سالم نگه دارد به همین دلیل سری محصولات کنترل وزن فوراور لیوینگ با کربوهیدرات پایین و عاری از هر گونه مواد مخدر و محرک های شیمیایی مانند کافئین، زنیکال تولید شده است.

پکیج لاغری

پکیج Clean 9 

رژیم کاهش وزن یویویى(Yo-Yo Dieting): رژیم هاى کاهش وزن یویویى، شامل آن دسته از رژیم هاى کاهش وزن هـستند که بدون پاک سازى و سم زدایى صورت میگیرند. در این نوع رژیم هاى کاهش وزن، بعد از مدتى به علت عدم دفع سموم و عدم هـماهـنگى آنزیم ها و هـورمون ها وزن بدن مجددا به حالت اول برمى گردد. جهت رسیدن به وزن ایده آل و بدون بازگشت کافیست از پک معجزه گر لاغری forever clean 9 استفاده کرده و نتایج معجزه آسای آنرا فقط در ٩ روز مشاهده کنید.

پکیج لاغری

تاثیرات فوق العاده پکیج لاغری فوراور

(بدون ریزش مو، احساس گرسنگی، افسردگی، ضعف کلی بدن و بدون مواد شیمیایی و مخدر). در حین این ۹ روز اصولا به طور میانگین ۳ الی ۶ کیلو کاهش وزن خواهید داشت.

۱. سم زدایی بدن و پاکسازی روده و پوست، خیلی از جوش های زیر پوستی ریشه اش از سم بدن و کبد است.

۲. گارد بدن در برابر کاهش وزن شکسته میشود و اگر مثلا ۸۰ کیلوگرم وزن شما بوده و بعد از استفاده از پک به ۷۶ کیلوگرم رسیده حالا بدن آمادگی خود را برای کاهش وزن ادامه دار پیدا کرده است.

پکبج لاغری

3. با روزی نیم ساعت ورزش هوازی راحت وزن کم کنید و حتی میتوانید پک بعدی را تهیه کنید و به سوی فیتنس بروید. وزنی که از شما کم میشود در اصل سمومی هست که در بدن موجود بوده به همراه چربی های زاید، در واقع از حجم عضله ی شما به هیچ عنوان کم نمیشود.یعنی این کاهش وزن بسیار اصولی می باشد.

 

نظر‎های کاربران
(0/0)
پکیج لاغری
من تعدادی از برنامه های Clean 9 را انجام داده ام و آنها را بسیار درخشان می دانم و واقعا یک محصول عالی هستند.
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند